آموزشی مذهبی
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 7:55 ::  نويسنده : حمید امامی راد


از ساخت خانه بر روی سکوی نفت تا شهرکی از زباله همه از عجیب ترین نمونه های خانه سازی در دنیا هستند که هنوز انسان ها در آن زندگی می کنند.
داشتن خانه ای خوب و مطمئن آرزوی هر خانواده ای بوده است. عده ای برای آنکه به این آرزو جامه عمل بپوشانند از ایده های جالب استفاده می کنند. این افراد با استفاده از مواد اولیه در مکان های عجیب شروع به خانه سازی می کنند.

** سکوی موشک


انگلستان در دوره جنگ جهانی دوم سکوهای مختلفی را در دریای شمال ساخت تا بر روی آن ها توپ های را برای مقابله با حمله های احتمالی آلمان ها تصب کند. بسیاری از این سکوها از نابد شدند و یکی از آن ها که سالم مانده بود تا سال 1967 خالی ماند تا اینکه فردی به نام "پدی روی" وارد انجا شد. او خانه اش را در این سکو برپاکرد همچنین این منطقه را به عنوان یک مرکز رادیویی دریایی استفاده می کرد. او پس از مدتی اعلام کرد حکومت مستقلی دارد و نام کشورش را "سیلند" نهاد او حتی برای کشورش پاسپورت، تیم ورزشی و ... ساخته است.

** دیواره کوه


شاید پیدا کردن محلی برای آرامش در دنیا شلوغ امروزی کاری بسیار سخت باشد اما مطمئنا برای 1500 سال پیش این مورد خیلی هم سخت نبوده است اما چینی های باستان در شهر "ژوان کونگ سی" در دیواره کوه های سنگی معبد خود را ساخته اند. این معبد هیچ محافظی ندارد و تنها به دیواره کوه چسبیده است.



ادامه مطلب ...
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 7:51 ::  نويسنده : حمید امامی راد

محبت کردن به کودک ، باعث لوس شدنش نمي شود ، آنچه کودک را لوس بار مي آورد انجام رفتارهاي دوگانه والدين و تن دادن به خواسته هاي غير منطقي اش است،
این روزها اکثر پدر و مادرها به جایی رسیده اند که در جدال بین خواسته های خود و فرزندان، این فرزندان آنها هستند که پیروز می شوند. با این حال هنوز بسیاری از والدین، مهارت های کنترل مناسب این شرایط را نیاموخته اند.در این گزارش قصد داریم با ارائه  3 نمونه از این رفتارها، نحوه برخورد والدین با آنها را آموزش دهیم:

1- پسرم يک و نيم ساله است و نسبت به بچه هاي ديگر خيلي حسادت مي کند. گاهي آن ها را کتک مي زند.

2- دختري 2 ساله دارم. هرچه مي خواهد بايد برايش فراهم شود. در غير اين صورت به شدت گريه مى کند ما هم به اجبار خواسته او را فراهم مى کنيم.

3- من يک پسر3 ساله دارم. اصلا نمي داند با هم سن خودش چطوري بازي کند. خيلي خشن برخورد مي کند. اگر



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. ظهور آقا امام زمان (عج) و سلامتی و سعادت شما و همه ی مسلمانان جهان آرزوی قلبی من است.
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی مذهبی و آدرس emamirad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 1519
بازدید کل : 17825
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1